Izlazak iz grada

Motor vozim tek dva puna mjeseca. Ukoliko ne računam tjedan dana odlaska na otok i vožnju po Ugljanu, iz grada nisam izlazio. Vozio sam uglavnom na relaciji posao kuća. Iako su mi svi govorili da je u srpnju i kolovozu najgore voziti po gradu zbog gužvi i opasnosti da te neki turist ne baci zbog krivog ili naglog skretanja, nakon povratka s otoka pomislio sam kako volim voziti po gradskim ulicama.

Ne smeta me što se promet odvija sporo, što se svako malo moram zaustavljati i kretati te što sve to kratko traje. Vožnja po gradu, pa i ovako malom kao što je Zadar čini mi zadovoljstvo. 

Suzuki V Strom 650DLA4No to nije smisao V Storma i nije kod mene da bih ga davio po treskavim gradskim cestama.  Samo za grad bi išao i neki skuter. 

Izlazak iz grada

Budući da sam vožnju van grada povezao s fotografiranjem, odmah je sve postalo zakučasto. Nedavni požar između Dikla i Kožina bilo mi je neko malo iskustvo. Rezultat je bio da sam se vozio do požarišta ostavio motor i fotografirao. Malo vožnje, puno fotkanja. Moja želja za sada je ipak drugačija – više vožnje sa ili bez fotografiranja i sve to utrpati u sat, najviše dva.

Takav plan me doveo do toga da potražim aplikaciju koja će mi pomoći u planiranju i bilježenju vožnje. 

Rever

Evo što se dogodi ako na mobitelu ne uključite GPS

Dvije sam instalirao na mobu. Rever, koja je prva iskočila u pretraživaču i Yamahinu, My ride. Rever sam isprobao u moje prve tri vangradske vožnje. Nisam pretjerano oduševljen, ali služi. Čini mi se spor, dugo traje učitavanje, a isto tako spor je i pri pregledavanju na pc-u.

Na prvoj vožnji na mobitelu nije bio uključen GPS i sve je naravno krivo zabilježeno. Kilometraža, vrijeme i trasa vožnje! Preostale dvije mi se čini da je u sve u redu. 

Moj vangradski đir za sada je po lokalnim cestama. Bez zaustavljanja, u trajanju najviše do sat i pol vremena s pređenih 70-tak kilometara po vožnji.